Egészségügyi recepciós tréning
Mindannyian tudjuk, hogy az egészségügyi szolgáltatást nyújtó szervezeteknél kulcsszerepet töltenek be azok a munkavállalók, akik az ügyfélforgalmat irányítják, átlátják a szolgáltató működésének teljes rendszertét, továbbá támogatják a szolgáltatónál folyó szakmai munkát. Ők a cég arcai mind a személyes, mind a telefonos kommunikációban és munkájuk során szükségük van a hatékony szervezés, kommunikáció és ügyfélkezelés készségeire.
Ön is ezen a területen dolgozik és szeretné fejleszteni munkájához szükséges készségeit? Szeretne új ismereteket elsajátítani a szakterületén? Esetleg egészségügyi szervezetben munkaadó, és azt tapasztalja, hogy érdemes lenne a szervezeten belül az ügyfélkezelést és a kommunikációt fejleszteni?
Amennyiben igen a válasza, kérjük tekintse meg a legfontosabb információkat tréningünkről!
A tréning alapadatai:
- Időtartam: 50 óra, 5 nap
- Költség: 160 000 Ft
- Megszerezhető végzettség: Tanúsítvány
- Tanúsítvány feltétele: záró feladat megoldása (kommunikációs-szituációs feladat)
- 20% hiányzás megengedett (10 óra, 1 nap)
A tréning tematikája:
- Önismeret és motiváció
- Asszertív kommunikáció
- Nehéz ügyfél kezelése + Excel használata
- Rendszerszemlélet
- Reziliencia
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/004650
A tanfolyam jellemzői
- Előadások 1
- Kvízek 0
- Időtartam 5 nap (50 óra)
- Képességszint Minden szint
- Nyelv Magyar
- Hallgatók 0
- Értékelések Igen